Ai 100% reducere la Sacul Mic la prima comandă cu codul IMPECABIL!

Abonament

Abonamentele includ serviciile de spălătorie pentru patru saci de rufe, mici sau mari în funcție de abonamentul ales, patru colectări și livrari săptămânale, şi călcarea lenjeriilor de pat.

În sac pot fi incluse toate articolele textile care pot fi spălate în apă fară a suferi modificari ale dimesniunilor sau culorilor, care nu necesită spălare manuală sau curățare umedă sau uscată. Articolele care necesită spălare manuală sau curățare umedă sau uscată vor fi taxate conform conform prețului fiecărui articol, precizat pe site la categoria Curățare. Poți adăuga oricâte articole vrei, atâta timp cât încap în sac astfel încat sacul să se poată închide. Abonamentele sunt reînnoite doar cu acordul tau la 28 de zile, sau după utilizarea celor patru colectări

Bineînteles! Hainele sau alte articole care necesită curățare umedă sau uscată sau pot fi trimise fără a fi necesară o nouă comandă, iar procesarea lor va fi taxată suplimentar, pe lânga prețul abonamentului, conform prețului fiecarui articol şi serviciu. Articolele care necesită curățare umedă uscată conform instructiunilor de pe etichetă, cum ar fi sacourile, paltoanele, gecile cu puf, rochiile de seară sau articolele de casă, altele decât lenjeriile si prosoapele, cum ar fi: cuverturi, draperii, perdele, etc,  vor fi taxate conform prețului fiecarui articol, pecizat pe site site la categoria Curățare. Odată ajunse în spălătorie articolele tale vor fi inventariate, analizate și încadrate în categoria de serviciu potrivită - spălare sau curățare umedă. În dimineața zilei de livrare vei primi un SMS cu costul total, pe care il vei putea achita cu numerar sau card la șofer.

Nu. Rufele fiecărui client sunt spălate şi uscate individual, în echipamente separate, cu excepția articolelor care necesită curățare umedă, care sunt curățate in echipamente speciale mari, impreună cu ale altor clienți.

La momentul comenzii sau ulterior prin apel sau WA la 0768200210 îţi poţi alege opţiunile pentru detergent (cu parfum, fără parfum, hipoalergenic) şi poţi alege pentru fiecare tip de articol în parte, dacă îl vrei împăturit sau pe umeraş.

Serviciile de spălătorie includ călcarea lenjeriilor și prosoapelor doar pentru abonamente.

Pentru o spălare, călcarea lenjeriilor va tarifată suplimentar, la prețul de călcare per articol, precizat de site, în funcție de numărul de articole care doriți sa fie călcate.

În funcție de câte articole ai nevoie să fie călcate, poți adăuga la serviciul de spălătorie ales și călcarea lor, alegând numarul de articole pentru călcat, preţul adăugandu-se la preţul sacului. Articolele care trebuie călcate, te rugăm să le introduci separat intr-o pungă, în interiorul sacului eWash.

Pentru a ne asigura că toate articolele din țesături delicate vor primi tratamentul adecvat, dacă ai articole din țesături delicate cum ar fi lâna, mătasea, inul, care nu mai au etichetă, te rugăm să le pui într-un sac eWash separat, și să specifici șoferului că necesită curățare umedă .

Specialiștii noștri fac tot posibilul ca articolele din sacul pentru spălare să fie spălate la programe adecvate țesăturii şi culorii lor, respectând instrucțiunile de pe etichetă, dacă aceasta există, sau folosindu-și experiența pentru a identifica țesătura, în lipsa etichetei. Totuși, în lipsa etichetei nu putem fi 100% siguri că vom identifica corect țesătura, de aceea nu ne putem asuma eventuale deteriorări ale articolelor din țesături sensibile fără etichetă, care sunt introduse în sacul pentru spălare.

Abonamentul se achită într-o singură plată lunară. Plata pentru prima lună de abonament poate fi facută on-line, la momentul comenzii, sau la prima colectare/livrare, cu cardul sau în numerar. Plata pentru urmatoarele luni de abonament se va face la fel, după ce agreăm cu tine încărcarea unui nou abonament. Abonamentele sunt reînnoite doar cu acordul tau la 28 de zile, sau după utilizarea celor patru colectări

Abonamentele sunt reînnoite doar cu acordul tau la 28 de zile, sau după utilizarea celor patru colectări. Nu există clauze de premanență, poți anula oricând, doar anunță-ne pe e-mail sau telefonic, cu cel putin 5 zile înainte de reînnoirea abonamentului.

Bineînţeles, Abonamentele pot fi suspendate pe perioade de 1 (una) pana la 3 (trei) saptamani, de maxim 4 ori intr-un an (12 luni); suspendarea atrage automat prelungirea duratei de valabilitate a abonamentului cu numarul de zile de suspendare. Doar sună-ne la 0768200210 sau trimite-ne un e-mail la contact@ewash.ro, ca să ne anunţi.

Nu, la plasarea comenzii de abonament, introduci adresa de colectare şi livrare, şi stabilești ziua din săptămâna în care vrei sa fie colectate rufele, iar șoferul eWash va veni în fiecare săptămână în ziua stabilită, fără sa fie necesară o altă programare a colectării. Trebuie doar să ai rufele pregatite pentru colectare. Nu-ți face griji că vei uita, iți reamintim noi!  În momentul programării colectarii și în dimineața zilei de livrare, vei primi un SMS cu intervalul orar în care va ajunge șoferul, și detaliile comenzii.

Vrei sa schimbi ziua de colectare, nicio problemă! Anunță-ne prin e-mail, sau apel sau WA la 0768200210.

Bineînțeles, în momentul programării colectarii și în dimineața zilei de livrare, vei primi un SMS cu intervalul orar în care va ajunge șoferul, și detaliile comenzii

Livrarea va fi făcută, de regulă, în două zile lucrătoare de la colectare. Intervalul de livrare poate fi mai mare de două zile lucrătoare, în funcție de tipul articolelor sau cantitatea de articole trimise, situație în care vei fi informat referitor la termenul de livrare.

Oricât de rare ar fi, dacă se întâmplă o astfel de situaţie, vom face tot posibilul sa va returnăm rufele la timp, sau în cel mai scurt timp posibil. Vă vom ține la curent cu orice modificări prin telefon, e-mail și / sau SMS.

Ca să fim siguri că nu uiţi de ziua colectării, am stabilit un proces prin care iţi reamintim noi!  În momentul programării colectarii și în dimineața zilei de livrare, vei primi un SMS cu intervalul orar în care va ajunge șoferul, și detaliile comenzii. Dacă totuşi ratezi colectarea, sună-ne la 0768200210 sau trimite un e-mail la contact@ewash.ro si vom veni din nou într-o altă, zi pe care o stabilim împreună. Ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă de colectare ratată de 30 de lei pentru a acoperi costurile.

Bineînţeles. Venim acolo unde ne chemi, asigură-te că notezi adresa care trebuie atunci când faci comanda sau când programezi colectarea.

Colectarea și livrarea sunt GRATUITE pentru abonamente (în limita a patru colectări/livrari) și pentru comenzile cu valoare mai mare de 120 de lei. Pentru restul comenzilor costul pentru colectare și livrare este 30 de lei pentru București și 40 de lei pentru Ilfov.

O spălare

În sac pot fi incluse toate articolele textile care pot fi spălate în apă fară a suferi modificari ale dimesniunilor sau culorilor, care nu necesită spălare manuală sau curățare umedă sau uscată. Articolele care necesită spălare manuală sau curățare umedă sau uscată vor fi taxate conform conform prețului fiecărui articol, precizat pe site la categoria Curățare. Poți adăuga oricâte articole vrei, atâta timp cât încap în sac astfel încat sacul să se poată închide. Abonamentele sunt reînnoite doar cu acordul tau la 28 de zile, sau după utilizarea celor patru colectări.

Bineînteles! Hainele sau alte articole care necesită curățare umedă sau uscată sau pot fi trimise fără a fi necesară o nouă comandă, iar procesarea lor va fi taxată suplimentar, pe lânga prețul abonamentului, conform prețului fiecarui articol şi serviciu. Articolele care necesită curățare umedă uscată conform instructiunilor de pe etichetă, cum ar fi sacourile, paltoanele, gecile cu puf, rochiile de seară sau articolele de casă, altele decât lenjeriile si prosoapele, cum ar fi: cuverturi, draperii, perdele, etc,  vor fi taxate conform prețului fiecarui articol, pecizat pe site site la categoria Curățare. Odată ajunse în spălătorie articolele tale vor fi inventariate, analizate și încadrate în categoria de serviciu potrivită - spălare sau curățare umedă. În dimineața zilei de livrare vei primi un SMS cu costul total, pe care il vei putea achita cu numerar sau card la șofer.

Nu. Rufele fiecărui client sunt spălate şi uscate individual, în echipamente separate, cu excepția articolelor care necesită curățare umedă, care sunt curățate in echipamente speciale mari, impreună cu ale altor clienți.

La momentul comenzii sau ulterior prin apel sau WA la 0768200210 îţi poţi alege opţiunile pentru detergent (cu parfum, fără parfum, hipoalergenic) şi poţi alege pentru fiecare tip de articol în parte, dacă îl vrei împăturit sau pe umeraş.

Serviciile de spălătorie includ călcarea lenjeriilor și prosoapelor doar pentru abonamente. Pentru o spălare, călcarea lenjeriilor va tarifată suplimentar, la prețul de călcare per articol, precizat de site, în funcție de numărul de articole care doriți sa fie călcate.

În funcție de câte articole ai nevoie să fie călcate, poți adăuga la serviciul de spălătorie ales și călcarea lor, alegând numarul de articole pentru călcat, preţul adăugandu-se la preţul sacului. Articolele care trebuie călcate, te rugăm să le introduci separat intr-o pungă, în interiorul sacului eWash.

Pentru a ne asigura că toate articolele din țesături delicate vor primi tratamentul adecvat, dacă ai articole din țesături delicate cum ar fi lâna, mătasea, inul, care nu mai au etichetă, te rugăm să le pui într-un sac eWash separat, și să specifici șoferului că necesită curățare umedă .

Specialiștii noștri fac tot posibilul ca articolele din sacul pentru spălare să fie spălate la programe adecvate țesăturii şi culorii lor, respectând instrucțiunile de pe etichetă, dacă aceasta există, sau folosindu-și experiența pentru a identifica țesătura, în lipsa etichetei. Totuși, în lipsa etichetei nu putem fi 100% siguri că vom identifica corect țesătura, de aceea nu ne putem asuma eventuale deteriorări ale articolelor din țesături sensibile fără etichetă, care sunt introduse în sacul pentru spălare.

Indiferent de câte articole ai introdus în sac, pentru o spălare vei fi taxat la preţul fix pe sac, în funcţie de dimensiunea sacului ales. Plata poate fi facută online, la momentul comenzii sau la colectare/livrare, cu cardul sau în numerar.

Bineînțeles, în momentul programării colectarii și în dimineața zilei de livrare, vei primi un SMS cu intervalul orar în care va ajunge șoferul, și detaliile comenzii.

Livrarea va fi făcută, de regulă, în două zile lucrătoare de la colectare. Intervalul de livrare poate fi mai mare de două zile lucrătoare, în funcție de tipul articolelor sau cantitatea de articole trimise, situație în care vei fi informat referitor la termenul de livrare.

Oricât de rare ar fi, dacă se întâmplă o astfel de situaţie, vom face tot posibilul să vă returnăm rufele la timp, sau în cel mai scurt timp posibil. Vă vom ține la curent cu orice modificări prin telefon, e-mail și / sau SMS.

Ca să fim siguri că nu uiţi de ziua colectării, am stabilit un proces prin care iţi reamintim noi!  În momentul programării colectarii și în dimineața zilei de livrare, vei primi un SMS cu intervalul orar în care va ajunge șoferul, și detaliile comenzii. Dacă totuşi ratezi colectarea, sună-ne la 0768200210 sau trimite un e-mail la contact@ewash.ro si vom veni din nou într-o altă, zi pe care o stabilim împreună. Ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă de colectare ratată de 30 de lei pentru a acoperi costurile.

Bineînţeles. Venim acolo unde ne chemi, asigură-te că notezi adresa care trebuie atunci când faci comanda sau când programezi colectarea.

Colectarea și livrarea sunt GRATUITE pentru abonamente (în limita a patru colectări/livrari) și pentru comenzile cu valoare mai mare de 120 de lei. Pentru restul comenzilor costul pentru colectare și livrare este 30 de lei pentru București și 40 de lei pentru Ilfov.

Serviciul de curățare este destinat articolelor de îmbrăcăminte sau articolelor textile de casă din țesături delicate ca inul, mătasea, lâna, care nu pot fi spălate în apă deoarece s-ar putea micşora sau deteriora, ci necesită curăţare cu echipamente și programe speciale prin care se va preveni micşorarea sau modificarea culorii, păstrând în acelaşi timp textura și forma articolelor. De exemplu: cămăşi din in sau mătase, pulovere din lână, sacouri, geci de puf, rochii de mătase, pantofii sport de piele, casca de motocicleta, draperii, perdele, huse de fotoliu, etc. Poţi pune oricâte articole vrei, pentru serviciul de curăţare vei fi taxat per articol, conform preţurilor de pe site pentru fiecare articol.

 

Îndepărtarea petelor depinde de câțiva factori diferiți, inclusiv tipul de pată, materialul obiectului colorat și timpul de când s-a instalat pata.
Dacă observați că unul dintre articolele dvs. este pătat, trimiteți piesa pentru curățare profesională cât mai curând posibil. Momentul poate avea impact asupra succesului procesului de îndepărtare a petelor. Nu recomandăm tratarea prealabilă a petelor acasă, în special pentru articolele din mătase, deoarece ar putea provoca daune suplimentare obiectului.
La finalizarea procesului de curățare sau spălare, toate articolele sunt scanate pentru a detecta petele reziduale. Elementele colorate vor fi cel mai probabil tratate la ţintit, la masa pentru pete, sau trimise înapoi prin procesul de curățare pentru o altă încercare de îndepărtare a petelor. Deoarece procesul de curățare umedă este conceput pentru a aduce pete la suprafața țesăturii, orice tratament suplimentar este de obicei foarte reușit.
Tratamentul pentru tratarea petelor utilizează un pistol cu abur cu presiune specializată. Presiunea poate fi modificată în funcție de tipul de pată și de materialul articolului pătat.
Profesionistul în curățare poate alege să lase unele pete neatinse dacă consideră că un tratament suplimentar ar putea provoca daune suplimentare, cum ar fi o pată mai mare, un semn de apă sau pierderea culorii. Dacă nu putem elimina cu succes o pată, vă vom notifica la livrare.

Bineînteles! Hainele sau alte articole extra pentru curățare sau spălare pe care ai omis să le incluzi în comanda online pot fi pregătite pentru colectare fără a fi necesară o nouă comandă,

iar procesarea lor va fi taxată conform conform prețului fiecarui articol, precizat pe site.

Odată ajunse în spălătorie articolele tale vor fi inventariate, analizate și încadrate în categoria de serviciu potrivită - spălare sau curățare umedă. În dimineața zilei de livrare vei primi un SMS cu costul total, pe care il vei putea achita cu numerar sau card la șofer.

Pentru serviciul de curăţare vei fi taxat per articol, conform preţurilor de pe site pentru fiecare articol în parte. Plata poate fi făcută on-line, la momentul comenzii, sau la colectare/livrare, cu cardul sau în numerar

Pentru serviciul de curăţare vei fi taxat per articol, conform preţurilor de pe site pentru fiecare articol în parte. Plata poate fi făcută on-line, la momentul comenzii, sau la colectare/livrare, cu cardul sau în numerar.

Bineînțeles, în momentul programării colectarii și în dimineața zilei de livrare, vei primi un SMS cu intervalul orar în care va ajunge șoferul, și detaliile comenzii.

Livrarea va fi făcută, de regulă, în două zile lucrătoare de la colectare. Intervalul de livrare poate fi mai mare de două zile lucrătoare, în funcție de tipul articolelor sau cantitatea de articole trimise, situație în care vei fi informat referitor la termenul de livrare.

Oricât de rare ar fi, dacă se întâmplă o astfel de situaţie, vom face tot posibilul să vă returnăm rufele la timp, sau în cel mai scurt timp posibil. Vă vom ține la curent cu orice modificări prin telefon, e-mail și / sau SMS.

Ca să fim siguri că nu uiţi de ziua colectării, am stabilit un proces prin care iţi reamintim noi!  În momentul programării colectarii și în dimineața zilei de livrare, vei primi un SMS cu intervalul orar în care va ajunge șoferul, și detaliile comenzii. Dacă totuşi ratezi colectarea, sună-ne la 0768200210 sau trimite un e-mail la contact@ewash.ro si vom veni din nou într-o altă, zi pe care o stabilim împreună. Ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă de colectare ratată de 30 de lei pentru a acoperi costurile.

Bineînţeles. Venim acolo unde ne chemi, asigură-te că notezi adresa care trebuie atunci când faci comanda sau când programezi colectarea.

Colectarea și livrarea sunt GRATUITE pentru abonamente (în limita a patru colectări/livrari) și pentru comenzile cu valoare mai mare de 120 de lei. Pentru restul comenzilor costul pentru colectare și livrare este de 30 de lei pentru București și 40 de lei pentru Ilfov.