Abonament
Abonamentele includ serviciile de spălătorie pentru patru saci de rufe,
mici
sau mari în funcție de abonamentul ales, patru colectări și livrari
săptămânale, şi călcarea lenjeriilor de pat și a prosoapelor.
În sac pot fi incluse toate articolele textile care pot fi spălate în
apă,
nu necesită curățare uscată. Poti adăuga oricâte articole vrei, atâta
timp
cât încap în sac astfel încât sacul să se poată închide. Planurile sunt
reînnoite automat la 28 de zile, sau după utilizarea celor patru
colectări.
Click aici pentru a vedea ce ar putea încăpea în fiecare
tip
de sac.
Bineînteles! Hainele sau alte articole extra pentru spălare sau curățare
uscată sau pot fi trimise fără a fi necesară o nouă comandă, iar
procesarea
lor va fi taxată suplimentar, pe lânga prețul abonamentului, conform
prețului fiecarui articol şi serviciu, şi doar după ce primim acordul
tău
pentru costul suplimentar. Articolele care necesită curățare uscată vor
fi
taxate conform prețului fiecarui articol, pecizat pe site. Articolele
extra
pentru spălătorie vor fi taxate la prețul special per kg, valabil doar
pentru abonaţi.
Nu pot fi puse în sacul albastru pentru spălătorie articolele de
îmbrăcaminte care necesită curățare uscată, conform instructiunilor de
pe
etichetă , cum ar fi sacourile, paltoanele, gecile cu puf, rochiile de
seară
sau articolele de casă, altele decât lenjeriile si prosoapele, cum ar
fi:
cuverturi, draperii, perdele, etc. Dacă ai un articol de îmbrăcaminte
care
nu mai are etichetă , dar are o țesătura delicată și nu știi sigur dacă
poate fi spălat în apă, te sfătuim să nu îl pui în sacul albastru, ci în
cel
gri, pentru curățatorie.
Nu. Rufele fiecărui client sunt spălate şi uscate individual, în
echipamente
separate.
La momentul comenzii sau ulterior în contul tău de client îţi poţi alege
opţiunile pentru detergent (cu parfum, fără parfum, hipoalergenic) şi
poţi
alege
pentru fiecare tip de articol în parte, dacă îl vrei împăturit sau pe
umeraş.
Serviciile de spălătorie includ călcarea lenjeriilor și prosoapelor,
atat
pentru
abonamente cât și pentru o spălare.
În funcție de câte articole ai nevoie să fie călcate, poți adăuga la
serviciul
de spălătorie ales una din opțiunile de călcare, disponibile atât pentru
abonamente cât și pentru o spălare. Pentru abonamentele lunare poți opta
pentru
călcarea a 40 de articole pe luna de abonament, 60 de articole pe luna
de
abonament sau călcarea tuturor articolelor, preţul opțiunii adăugandu-se
la
preţul abonamentului. Pentru articolele care trebuie călcate, sacul
albastru
eWash are un buzunar interior, în care va trebui sa introduci articolele
pe
care
vrei să le călcăm, şi să închizi bine fermoarul, de fiecare dată când
pregăteşti
sacul cu rufe pentru colectare.
Pentru a ne asigura că toate articolele din țesături delicate vor primi
tratamentul adecvat, dacă ai articole din țesături delicate cum ar fi
lâna,
mătasea, inul, care nu mai au etichetă, te rugăm să le pui în sacul gri
pentru curățatorie.
Specialiștii noștri fac tot posibilul ca articolele din sacul albastru să fie spălate la programe adecvate țesăturii şi culorii lor, respectând instrucțiunile de pe etichetă , dacă aceasta există, sau folosindu-și experiența pentru a identifica țesătura, în lipsa etichetei. Totuși, în lipsa etichetei nu putem fi 100% siguri că vom identifica corect țesătura, de aceea nu ne putem asuma eventuale deteriorări ale articolelor din țesături sensibile fără etichetă, care sunt introduse în sacul albastru pentru spălătorie.
Specialiștii noștri fac tot posibilul ca articolele din sacul albastru să fie spălate la programe adecvate țesăturii şi culorii lor, respectând instrucțiunile de pe etichetă , dacă aceasta există, sau folosindu-și experiența pentru a identifica țesătura, în lipsa etichetei. Totuși, în lipsa etichetei nu putem fi 100% siguri că vom identifica corect țesătura, de aceea nu ne putem asuma eventuale deteriorări ale articolelor din țesături sensibile fără etichetă, care sunt introduse în sacul albastru pentru spălătorie.
Abonamentul se achită într-o singură plată lunară. Plata pentru prima
lună
de abonament poate fi facută on-line, la momentul comenzii, sau la prima
colectare/livrare, cu cardul sau în numerar. Plata pentru urmatoarele
luni
de abonament se va face prin creditarea cardului de credit introdus ca
mijloc de plata în contul tau de client, în prima zi din lună, pentru
abonamentul în curs. Planurile sunt reînnoite automat la 28 de zile, sau
după utilizarea celor patru colectări.
Planurile sunt reînnoite automat la 28 de zile, sau după utilizarea
celor
patru colectări. Nu există clauze de premanență, poți anula oricând,
doar
anunță-ne pe e-mail sau telefonic, cu cel putin 5 zile înainte de
reînnoirea
abonamentului.
Bineînţeles, doar sună-ne la +(4) 0769 080
163 sau trimite-ne un e-mail la suport@ewash.ro,
ca să ne anunţi.
La prima comandă vei primi un kit cu doi saci albaştri pentru
spălătorie,
unul mic de 6 kg şi unul mare de 12 kg, plus un sac gri pentru
curăţătorie.
Nu, la plasarea comenzii de abonament, introduci adresa de colectare şi
livrare, şi stabilești ziua din săptămâna în care vrei sa fie colectate
rufele, iar șoferul eWash va veni în fiecare săptămână în ziua
stabilită,
fără sa fie necesară o altă programare a colectării. Trebuie doar să ai
rufele pregatite pentru colectare. Nu-ți face griji că vei uita, îți
reamintim noi, cu o zi înainte, prin SMS sau e-mail, iar în ziua
colectării
şi cea a livrarii, te sunăm pentru a confirma ora.
Vrei sa schimbi ziua de colectare, nicio problemă! Poti face asta în
contul
tau pe site, sau anunță-ne prin e-mail sau telefon.
Bineînțeles, în ziua dinaintea celei în care vom fi în cartierul tău, te
vom
anunța că venim, prin e-mail sau SMS, iar în ziua colectării şi cea a
livrarii, te sunăm pentru a confirma ora.
Vei primi rufele impecabile, împăturite sau pe umeraş conform
preferinţelor
alese, în maxim 48 de ore.
În situaţia unor condiţii meteo severe, cu drumuri blocate sau dificile, voi mai primi comanda la timp?
Oricât de rare ar fi, dacă se întâmplă o astfel de situaţie, vom face tot posibilul sa va returnăm rufele la timp, sau în cel mai scurt timp posibil. Vă vom ține la curent cu orice modificări prin telefon, e-mail și / sau SMS.
În situaţia unor condiţii meteo severe, cu drumuri blocate sau dificile, voi mai primi comanda la timp?
Oricât de rare ar fi, dacă se întâmplă o astfel de situaţie, vom face tot posibilul sa va returnăm rufele la timp, sau în cel mai scurt timp posibil. Vă vom ține la curent cu orice modificări prin telefon, e-mail și / sau SMS.
Ca să fim siguri că nu uiţi de ziua colectării, am stabilit un proces
prin
care iţi reamintim noi, cu o zi înainte, prin SMS sau e-mail, iar în
ziua
colectării şi cea a livrarii, te sunăm pentru a confirma ora. Dacă
totuşi
ratezi colectarea, sună-ne la +(4) 0769 080
163 sau trimite un e-mail la suport@ewash.ro si
vom veni din nou într-o altă, zi pe care o stabilim împreună. Ne
rezervăm
dreptul de a percepe o taxă de colectare ratată de 25 de lei pentru a
acoperi costurile.
Bineînţeles. Venim acolo unde ne chemi, asigură-te că notezi adresa care
trebuie atunci când faci comanda sau când programezi colectarea.
Colectarea și livrarea sunt GRATUITE pentru abonamente (în limita a
patru
colectări/livrari) și pentru comenzile cu valoare mai mare de 70 de lei.
Pentru restul comenzilor costul pentru colectare și livrare este de 25
de
lei.
O spălare
În sacul albastru pot fi incluse toate articolele textile care pot fi
spălate în apă, nu necesită curăţare uscată. Poti adăuga oricate
articole
vrei, atâta timp cât încap în sac astfel încat sacul să se poată
închide.
Trebuie doar să alegi sacul care se potriveşte nevoilor tale: sacul mic,
în
care încap maxim 6 kg rufe, sau sacul mare, în care încap maxim 12 kg de
rufe. Preţul e unul fix pe sac, indiferent câte articole ai introdus.
Click
aici pentru a vedea ce ar putea încăpea în fiecare tip de sac.
Bineînteles! Hainele sau alte articole extra pentru spălare sau curățare
uscată sau pot fi trimise fără a fi necesară o nouă comandă, iar
procesarea lor va fi taxată suplimentar, pe lângă valoarea comenzii,
conform prețului fiecarui articol şi serviciu, şi doar după ce primim
acordul tău pentru costul suplimentar. Articolele care necesită curățare
uscată vor fi taxate conform prețului fiecarui articol, precizat pe
site. Articolele extra pentru spălătorie vor fi taxate la prețul special
per kg, valabil pentru o spălare.
Nu pot fi puse în sacul albastru pentru spălătorie articolele de
îmbrăcaminte care necesită curățare uscată, conform instructiunilor de
pe etichetă , cum ar fi sacourile, paltoanele, gecile cu puf, rochiile
de seară sau articolele de casa, altele decât lenjeriile si prosoapele,
cum ar fi: cuverturi, draperii, perdele, etc. Dacă ai un articol de
îmbrăcaminte care nu mai are etichetă , dar are o țesătura delicata si
nu știi sigur dacă poate fi spălat în apă, te sfătuim să nu îl pui în
sacul abastru, ci în cel gri, pentru curățătorie.
Nu. Rufele fiecărui client sunt spălate şi uscate individual, în
echipamente separate.
La momentul comenzii sau ulterior în contul tău de client iţi poţi alege
opţiunile pentru detergent (cu parfum, fără parfum, hipoalergenic) şi
poţi alege pentru fiecare tip de articol în parte, dacă îl vrei
împăturit sau pe umeraş.
Serviciile de spălătorie includ călcarea lenjeriilor și prosoapelor,
atât pentru abonamente cât și pentru o spălare.
În funcție de câte articole ai nevoie să fie călcate, poți adăuga la
serviciul de spălătorie ales una din opțiunile de călcare, disponibile
atât pentru abonamente cât și pentru o spălare. Atunci când comanzi o
spălare poți opta pentru călcarea a 10 articole, 15 articole sau
călcarea tuturor articolelor, preţul opțiunii adăugându-se la preţul
pentru o spălare. Pentru articolele care trebuie călcate, sacul albastru
eWash are un buzunar interior, în care va trebui sa introduci articolele
pe care vrei să le călcăm, şi să închizi bine fermoarul, de fiecare dată
când pregăteşti sacul cu rufe pentru colectare.
Pentru a ne asigura că toate articolele din țesături delicate vor primi
tratamentul adecvat, dacă ai articole din țesături delicate cum ar fi
lâna, mătasea, inul, care nu mai au etichetă , te rugăm să le pui în
sacul gri pentru curățătorie.
Specialiștii noștri fac tot posibilul ca articolele din sacul albastru sa fie spălate la programe adecvate țesăturii şi culorii lor, respectând instrucțiunile de pe etichetă , dacă aceasta există, sau folosindu-și experiența pentru a identifică țesătura, în lipsa etichetei. Totuși, în lipsa etichetei nu putem fi 100% siguri că vom identifica corect țesătura, de aceea nu ne putem asuma eventuale deteriorări ale articolelor din țesături sensibile fără etichetă, care sunt introduse în sacul albastru pentru spălătorie.
Specialiștii noștri fac tot posibilul ca articolele din sacul albastru sa fie spălate la programe adecvate țesăturii şi culorii lor, respectând instrucțiunile de pe etichetă , dacă aceasta există, sau folosindu-și experiența pentru a identifică țesătura, în lipsa etichetei. Totuși, în lipsa etichetei nu putem fi 100% siguri că vom identifica corect țesătura, de aceea nu ne putem asuma eventuale deteriorări ale articolelor din țesături sensibile fără etichetă, care sunt introduse în sacul albastru pentru spălătorie.
Indiferent de câte articole ai introdus în sac, pentru o spălare vei fi
taxat la preţul fix pe sac, în funcţie de dimensiunea sacului ales.
Plata poate fi facută online, la momentul comenzii sau la
colectare/livrare, cu cardul sau în numerar.
La prima comandă vei primi un kit cu doi saci albaştri pentru
spălătorie, unul mic de 6 kg şi unul mare de 12 kg, plus un sac gri
pentru curăţătorie.
Bineînțeles, în ziua dinaintea celei în care vom fi în cartierul tău, te
vom anunța că venim, prin mail sau SMS, iar în ziua colectării şi cea a
livrarii, te sunăm pentru a confirma ora.
Vei primi rufele impecabile, împăturite sau pe umeraş conform
preferinţelor alese, în maxim 48 de ore.
Oricât de rare ar fi, dacă se întâmplă o astfel de situaţie, vom face
tot posibilul să vă returnăm rufele la timp, sau în cel mai scurt timp
posibil. Vă vom ține la curent cu orice modificări prin telefon, e-mail
și / sau SMS.
Ca să fim siguri că nu uiţi de ziua colectării, am stabilit un proces
prin care iţi reamintim noi, cu o zi înainte, prin SMS sau e-mail, iar
în ziua colectării şi cea a livrarii, te sunăm pentru a confirma ora.
Dacă totuşi ratezi colectarea, sună-ne la +(4) 0769 080 163 sau trimite un e-mail
la
suport@ewash.ro si vom veni din nou
într-o altă, zi pe care o stabilim
împreună. Ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă de colectare ratată de
25 de lei pentru a acoperi costurile.
Bineînţeles. Venim acolo unde ne chemi, asigură-te că notezi adresa care
trebuie atunci când faci comanda sau când programezi colectarea.
Colectarea și livrarea sunt GRATUITE pentru abonamente (în limita a
patru colectări/livrari) și pentru comenzile cu valoare de minim 65 de
lei. Pentru restul comenzilor, costul pentru colectare și livrare este
de 25 de lei.
În sacul gri este destinat articolelor de îmbrăcăminte sau articolelor
textile de casă din țesături delicate ca inul, mătasea, lâna, care nu
pot fi spălate în apă deoarece s-ar putea micşora sau deteriora, ci
necesită curăţare profesională, prin procese ce utilizează solvenţi,
prin care se va preveni micşorarea sau modificarea culorii, păstrând în
acelaşi timp textura și forma articolelor. De exemplu: cămăşi din in sau
mătase, pulovere din lână, sacouri, geci de puf, rochii de mătase,
pantofii sport de piele, casca de motocicleta, draperii, perdele, huse
de fotoliu, etc. Poţi pune oricâte articole vrei, pentru serviciul de
curăţare vei fi taxat per articol, conform preţurilor de pe site pentru
fiecare articol.
Îndepărtarea petelor depinde de câțiva factori diferiți, inclusiv tipul
de pată, materialul obiectului colorat și timpul de când s-a instalat
pata.
Dacă observați că unul dintre articolele dvs. este pătat, trimiteți piesa pentru curățare profesională cât mai curând posibil. Momentul poate avea impact asupra succesului procesului de îndepărtare a petelor. Nu recomandăm tratarea prealabilă a petelor acasă, în special pentru articolele din mătase, deoarece ar putea provoca daune suplimentare obiectului.
La finalizarea procesului de curățare sau spălare, toate articolele sunt scanate pentru a detecta petele reziduale. Elementele colorate vor fi cel mai probabil tratate la ţintit, la masa pentru pete, sau trimise înapoi prin procesul de curățare pentru o altă încercare de îndepărtare a petelor. Deoarece procesul de curățare umedă este conceput pentru a aduce pete la suprafața țesăturii, orice tratament suplimentar este de obicei foarte reușit.
Tratamentul pentru tratarea petelor utilizează un pistol cu abur cu presiune specializată. Presiunea poate fi modificată în funcție de tipul de pată și de materialul articolului pătat.
Profesionistul în curățare poate alege să lase unele pete neatinse dacă consideră că un tratament suplimentar ar putea provoca daune suplimentare, cum ar fi o pată mai mare, un semn de apă sau pierderea culorii. Dacă nu putem elimina cu succes o pată, vă vom notifica la livrare.
Dacă observați că unul dintre articolele dvs. este pătat, trimiteți piesa pentru curățare profesională cât mai curând posibil. Momentul poate avea impact asupra succesului procesului de îndepărtare a petelor. Nu recomandăm tratarea prealabilă a petelor acasă, în special pentru articolele din mătase, deoarece ar putea provoca daune suplimentare obiectului.
La finalizarea procesului de curățare sau spălare, toate articolele sunt scanate pentru a detecta petele reziduale. Elementele colorate vor fi cel mai probabil tratate la ţintit, la masa pentru pete, sau trimise înapoi prin procesul de curățare pentru o altă încercare de îndepărtare a petelor. Deoarece procesul de curățare umedă este conceput pentru a aduce pete la suprafața țesăturii, orice tratament suplimentar este de obicei foarte reușit.
Tratamentul pentru tratarea petelor utilizează un pistol cu abur cu presiune specializată. Presiunea poate fi modificată în funcție de tipul de pată și de materialul articolului pătat.
Profesionistul în curățare poate alege să lase unele pete neatinse dacă consideră că un tratament suplimentar ar putea provoca daune suplimentare, cum ar fi o pată mai mare, un semn de apă sau pierderea culorii. Dacă nu putem elimina cu succes o pată, vă vom notifica la livrare.
Bineînteles! Hainele sau alte articole extra pentru spălare sau curățare
uscată sau pot fi trimise fără a fi necesară o nouă comandă, iar
procesarea lor va fi taxată suplimentar, pe lânga valoarea comenzii,
conform prețului fiecarui articol şi serviciu, şi doar după ce primim
acordul tău pentru costul suplimentar. Articolele care necesită curățare
uscată vor fi taxate conform prețului fiecarui articol, pecizat pe site.
Articolele extra pentru spălătorie vor fi taxate la prețul special per
kg, valabil pentru o spălare.
Pentru serviciul de curăţare vei fi taxat per articol, conform
preţurilor de pe site pentru fiecare articol în parte. Plata poate fi
făcută on-line, la momentul comenzii, sau la colectare/livrare, cu
cardul sau în numerar.
La prima comandă vei primi un kit cu doi saci albaştri pentru
spălătorie, unul mic de 6 kg şi unul mare de 12 kg, plus un sac gri
pentru curăţătorie.
Bineînțeles, în ziua dinaintea celei în care vom fi în cartierul tău, te
vom anunța că venim, prin e-mail sau SMS, iar în ziua colectării şi cea
a livrarii, te sunăm pentru a confirma ora.
Vei primi articolele impecabil curăţate, în maxim 48 de ore.
În situaţia unor condiţii meteo severe, cu drumuri blocate sau dificile, voi mai primi comanda la timp?
Oricât de rare ar fi, dacă se întâmplă o astfel de situaţie, vom face tot posibilul să vă returnăm rufele la timp, sau în cel mai scurt timp posibil. Vă vom ține la curent cu orice modificări prin telefon, e-mail și / sau SMS.
În situaţia unor condiţii meteo severe, cu drumuri blocate sau dificile, voi mai primi comanda la timp?
Oricât de rare ar fi, dacă se întâmplă o astfel de situaţie, vom face tot posibilul să vă returnăm rufele la timp, sau în cel mai scurt timp posibil. Vă vom ține la curent cu orice modificări prin telefon, e-mail și / sau SMS.
Ca să fim siguri că nu uiţi de ziua colectării, am stabilit un proces
prin care iţi reamintim noi, cu o zi înainte, prin SMS sau e-mail, iar
în ziua colectării şi cea a livrarii, te sunăm pentru a confirma ora.
Dacă totuşi ratezi colectarea, sună-ne la +(4) 0769 080 163 sau trimite un e-mail
la
suport@ewash.ro si vom veni din nou
într-o altă zi pe care o stabilim
împreună. Ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă de colectare ratată de
25 de lei pentru a acoperi costurile.
Bineînţeles. Venim acolo unde ne chemi, asigură-te că notezi adresa care
trebuie atunci când faci comandă sau când programezi colectarea.
Colectarea și livrarea sunt GRATUITE pentru abonamente (în limita a
patru colectări/livrari) și pentru comenzile cu valoare mai mare de 70
de lei. Pentru restul comenzilor costul pentru colectare și livrare este
de 25 de lei.