Abonament

Abonamentele includ serviciile de spălătorie pentru patru saci de rufe, mici sau mari în funcție de abonamentul ales, patru colectări și livrari săptămânale, şi călcarea lenjeriilor de pat și a prosoapelor.
În sac pot fi incluse toate articolele textile care pot fi spălate în apă, nu necesită curățare uscată. Poti adăuga oricâte articole vrei, atâta timp cât încap în sac astfel încât sacul să se poată închide. Planurile sunt reînnoite automat la 28 de zile, sau după utilizarea celor patru colectări. Click aici pentru a vedea ce ar putea încăpea în fiecare tip de sac.
Bineînteles! Hainele sau alte articole extra pentru spălare sau curățare uscată sau pot fi trimise fără a fi necesară o nouă comandă, iar procesarea lor va fi taxată suplimentar, pe lânga prețul abonamentului, conform prețului fiecarui articol şi serviciu, şi doar după ce primim acordul tău pentru costul suplimentar. Articolele care necesită curățare uscată vor fi taxate conform prețului fiecarui articol, pecizat pe site. Articolele extra pentru spălătorie vor fi taxate la prețul special per kg, valabil doar pentru abonaţi.
Nu pot fi puse în sacul albastru pentru spălătorie articolele de îmbrăcaminte care necesită curățare uscată, conform instructiunilor de pe etichetă , cum ar fi sacourile, paltoanele, gecile cu puf, rochiile de seară sau articolele de casă, altele decât lenjeriile si prosoapele, cum ar fi: cuverturi, draperii, perdele, etc. Dacă ai un articol de îmbrăcaminte care nu mai are etichetă , dar are o țesătura delicată și nu știi sigur dacă poate fi spălat în apă, te sfătuim să nu îl pui în sacul albastru, ci în cel gri, pentru curățatorie.
Nu. Rufele fiecărui client sunt spălate şi uscate individual, în echipamente separate.
La momentul comenzii sau ulterior în contul tău de client îţi poţi alege opţiunile pentru detergent (cu parfum, fără parfum, hipoalergenic) şi poţi alege pentru fiecare tip de articol în parte, dacă îl vrei împăturit sau pe umeraş.
Serviciile de spălătorie includ călcarea lenjeriilor și prosoapelor, atat pentru abonamente cât și pentru o spălare.
În funcție de câte articole ai nevoie să fie călcate, poți adăuga la serviciul de spălătorie ales una din opțiunile de călcare, disponibile atât pentru abonamente cât și pentru o spălare. Pentru abonamentele lunare poți opta pentru călcarea a 40 de articole pe luna de abonament, 60 de articole pe luna de abonament sau călcarea tuturor articolelor, preţul opțiunii adăugandu-se la preţul abonamentului. Pentru articolele care trebuie călcate, sacul albastru eWash are un buzunar interior, în care va trebui sa introduci articolele pe care vrei să le călcăm, şi să închizi bine fermoarul, de fiecare dată când pregăteşti sacul cu rufe pentru colectare.
Pentru a ne asigura că toate articolele din țesături delicate vor primi tratamentul adecvat, dacă ai articole din țesături delicate cum ar fi lâna, mătasea, inul, care nu mai au etichetă, te rugăm să le pui în sacul gri pentru curățatorie.
Specialiștii noștri fac tot posibilul ca articolele din sacul albastru să fie spălate la programe adecvate țesăturii şi culorii lor, respectând instrucțiunile de pe etichetă , dacă aceasta există, sau folosindu-și experiența pentru a identifica țesătura, în lipsa etichetei. Totuși, în lipsa etichetei nu putem fi 100% siguri că vom identifica corect țesătura, de aceea nu ne putem asuma eventuale deteriorări ale articolelor din țesături sensibile fără etichetă, care sunt introduse în sacul albastru pentru spălătorie.
Abonamentul se achită într-o singură plată lunară. Plata pentru prima lună de abonament poate fi facută on-line, la momentul comenzii, sau la prima colectare/livrare, cu cardul sau în numerar. Plata pentru urmatoarele luni de abonament se va face prin creditarea cardului de credit introdus ca mijloc de plata în contul tau de client, în prima zi din lună, pentru abonamentul în curs. Planurile sunt reînnoite automat la 28 de zile, sau după utilizarea celor patru colectări.
Planurile sunt reînnoite automat la 28 de zile, sau după utilizarea celor patru colectări. Nu există clauze de premanență, poți anula oricând, doar anunță-ne pe e-mail sau telefonic, cu cel putin 5 zile înainte de reînnoirea abonamentului.
Bineînţeles, doar sună-ne la +(4) 0769 080 163 sau trimite-ne un e-mail la suport@ewash.ro, ca să ne anunţi.
La prima comandă vei primi un kit cu doi saci albaştri pentru spălătorie, unul mic de 6 kg şi unul mare de 12 kg, plus un sac gri pentru curăţătorie.
Nu, la plasarea comenzii de abonament, introduci adresa de colectare şi livrare, şi stabilești ziua din săptămâna în care vrei sa fie colectate rufele, iar șoferul eWash va veni în fiecare săptămână în ziua stabilită, fără sa fie necesară o altă programare a colectării. Trebuie doar să ai rufele pregatite pentru colectare. Nu-ți face griji că vei uita, îți reamintim noi, cu o zi înainte, prin SMS sau e-mail, iar în ziua colectării şi cea a livrarii, te sunăm pentru a confirma ora.
Vrei sa schimbi ziua de colectare, nicio problemă! Poti face asta în contul tau pe site, sau anunță-ne prin e-mail sau telefon.
Bineînțeles, în ziua dinaintea celei în care vom fi în cartierul tău, te vom anunța că venim, prin e-mail sau SMS, iar în ziua colectării şi cea a livrarii, te sunăm pentru a confirma ora.
Vei primi rufele impecabile, împăturite sau pe umeraş conform preferinţelor alese, în maxim 48 de ore.
În situaţia unor condiţii meteo severe, cu drumuri blocate sau dificile, voi mai primi comanda la timp?
Oricât de rare ar fi, dacă se întâmplă o astfel de situaţie, vom face tot posibilul sa va returnăm rufele la timp, sau în cel mai scurt timp posibil. Vă vom ține la curent cu orice modificări prin telefon, e-mail și / sau SMS.
Ca să fim siguri că nu uiţi de ziua colectării, am stabilit un proces prin care iţi reamintim noi, cu o zi înainte, prin SMS sau e-mail, iar în ziua colectării şi cea a livrarii, te sunăm pentru a confirma ora. Dacă totuşi ratezi colectarea, sună-ne la +(4) 0769 080 163 sau trimite un e-mail la suport@ewash.ro si vom veni din nou într-o altă, zi pe care o stabilim împreună. Ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă de colectare ratată de 25 de lei pentru a acoperi costurile.
Bineînţeles. Venim acolo unde ne chemi, asigură-te că notezi adresa care trebuie atunci când faci comanda sau când programezi colectarea.
Colectarea și livrarea sunt GRATUITE pentru abonamente (în limita a patru colectări/livrari) și pentru comenzile cu valoare mai mare de 70 de lei. Pentru restul comenzilor costul pentru colectare și livrare este de 25 de lei.

O spălare

În sacul albastru pot fi incluse toate articolele textile care pot fi spălate în apă, nu necesită curăţare uscată. Poti adăuga oricate articole vrei, atâta timp cât încap în sac astfel încat sacul să se poată închide. Trebuie doar să alegi sacul care se potriveşte nevoilor tale: sacul mic, în care încap maxim 6 kg rufe, sau sacul mare, în care încap maxim 12 kg de rufe. Preţul e unul fix pe sac, indiferent câte articole ai introdus. Click aici pentru a vedea ce ar putea încăpea în fiecare tip de sac.
Bineînteles! Hainele sau alte articole extra pentru spălare sau curățare uscată sau pot fi trimise fără a fi necesară o nouă comandă, iar procesarea lor va fi taxată suplimentar, pe lângă valoarea comenzii, conform prețului fiecarui articol şi serviciu, şi doar după ce primim acordul tău pentru costul suplimentar. Articolele care necesită curățare uscată vor fi taxate conform prețului fiecarui articol, precizat pe site. Articolele extra pentru spălătorie vor fi taxate la prețul special per kg, valabil pentru o spălare.
Nu pot fi puse în sacul albastru pentru spălătorie articolele de îmbrăcaminte care necesită curățare uscată, conform instructiunilor de pe etichetă , cum ar fi sacourile, paltoanele, gecile cu puf, rochiile de seară sau articolele de casa, altele decât lenjeriile si prosoapele, cum ar fi: cuverturi, draperii, perdele, etc. Dacă ai un articol de îmbrăcaminte care nu mai are etichetă , dar are o țesătura delicata si nu știi sigur dacă poate fi spălat în apă, te sfătuim să nu îl pui în sacul abastru, ci în cel gri, pentru curățătorie.
Nu. Rufele fiecărui client sunt spălate şi uscate individual, în echipamente separate.
La momentul comenzii sau ulterior în contul tău de client iţi poţi alege opţiunile pentru detergent (cu parfum, fără parfum, hipoalergenic) şi poţi alege pentru fiecare tip de articol în parte, dacă îl vrei împăturit sau pe umeraş.
Serviciile de spălătorie includ călcarea lenjeriilor și prosoapelor, atât pentru abonamente cât și pentru o spălare.
În funcție de câte articole ai nevoie să fie călcate, poți adăuga la serviciul de spălătorie ales una din opțiunile de călcare, disponibile atât pentru abonamente cât și pentru o spălare. Atunci când comanzi o spălare poți opta pentru călcarea a 10 articole, 15 articole sau călcarea tuturor articolelor, preţul opțiunii adăugându-se la preţul pentru o spălare. Pentru articolele care trebuie călcate, sacul albastru eWash are un buzunar interior, în care va trebui sa introduci articolele pe care vrei să le călcăm, şi să închizi bine fermoarul, de fiecare dată când pregăteşti sacul cu rufe pentru colectare.
Pentru a ne asigura că toate articolele din țesături delicate vor primi tratamentul adecvat, dacă ai articole din țesături delicate cum ar fi lâna, mătasea, inul, care nu mai au etichetă , te rugăm să le pui în sacul gri pentru curățătorie.
Specialiștii noștri fac tot posibilul ca articolele din sacul albastru sa fie spălate la programe adecvate țesăturii şi culorii lor, respectând instrucțiunile de pe etichetă , dacă aceasta există, sau folosindu-și experiența pentru a identifică țesătura, în lipsa etichetei. Totuși, în lipsa etichetei nu putem fi 100% siguri că vom identifica corect țesătura, de aceea nu ne putem asuma eventuale deteriorări ale articolelor din țesături sensibile fără etichetă, care sunt introduse în sacul albastru pentru spălătorie.
Indiferent de câte articole ai introdus în sac, pentru o spălare vei fi taxat la preţul fix pe sac, în funcţie de dimensiunea sacului ales. Plata poate fi facută online, la momentul comenzii sau la colectare/livrare, cu cardul sau în numerar.
La prima comandă vei primi un kit cu doi saci albaştri pentru spălătorie, unul mic de 6 kg şi unul mare de 12 kg, plus un sac gri pentru curăţătorie.
Bineînțeles, în ziua dinaintea celei în care vom fi în cartierul tău, te vom anunța că venim, prin mail sau SMS, iar în ziua colectării şi cea a livrarii, te sunăm pentru a confirma ora.
Vei primi rufele impecabile, împăturite sau pe umeraş conform preferinţelor alese, în maxim 48 de ore.
Oricât de rare ar fi, dacă se întâmplă o astfel de situaţie, vom face tot posibilul să vă returnăm rufele la timp, sau în cel mai scurt timp posibil. Vă vom ține la curent cu orice modificări prin telefon, e-mail și / sau SMS.
Ca să fim siguri că nu uiţi de ziua colectării, am stabilit un proces prin care iţi reamintim noi, cu o zi înainte, prin SMS sau e-mail, iar în ziua colectării şi cea a livrarii, te sunăm pentru a confirma ora. Dacă totuşi ratezi colectarea, sună-ne la +(4) 0769 080 163 sau trimite un e-mail la suport@ewash.ro si vom veni din nou într-o altă, zi pe care o stabilim împreună. Ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă de colectare ratată de 25 de lei pentru a acoperi costurile.
Bineînţeles. Venim acolo unde ne chemi, asigură-te că notezi adresa care trebuie atunci când faci comanda sau când programezi colectarea.
Colectarea și livrarea sunt GRATUITE pentru abonamente (în limita a patru colectări/livrari) și pentru comenzile cu valoare de minim 65 de lei. Pentru restul comenzilor, costul pentru colectare și livrare este de 25 de lei.
În sacul gri este destinat articolelor de îmbrăcăminte sau articolelor textile de casă din țesături delicate ca inul, mătasea, lâna, care nu pot fi spălate în apă deoarece s-ar putea micşora sau deteriora, ci necesită curăţare profesională, prin procese ce utilizează solvenţi, prin care se va preveni micşorarea sau modificarea culorii, păstrând în acelaşi timp textura și forma articolelor. De exemplu: cămăşi din in sau mătase, pulovere din lână, sacouri, geci de puf, rochii de mătase, pantofii sport de piele, casca de motocicleta, draperii, perdele, huse de fotoliu, etc. Poţi pune oricâte articole vrei, pentru serviciul de curăţare vei fi taxat per articol, conform preţurilor de pe site pentru fiecare articol.
Îndepărtarea petelor depinde de câțiva factori diferiți, inclusiv tipul de pată, materialul obiectului colorat și timpul de când s-a instalat pata.
Dacă observați că unul dintre articolele dvs. este pătat, trimiteți piesa pentru curățare profesională cât mai curând posibil. Momentul poate avea impact asupra succesului procesului de îndepărtare a petelor. Nu recomandăm tratarea prealabilă a petelor acasă, în special pentru articolele din mătase, deoarece ar putea provoca daune suplimentare obiectului.
La finalizarea procesului de curățare sau spălare, toate articolele sunt scanate pentru a detecta petele reziduale. Elementele colorate vor fi cel mai probabil tratate la ţintit, la masa pentru pete, sau trimise înapoi prin procesul de curățare pentru o altă încercare de îndepărtare a petelor. Deoarece procesul de curățare umedă este conceput pentru a aduce pete la suprafața țesăturii, orice tratament suplimentar este de obicei foarte reușit.
Tratamentul pentru tratarea petelor utilizează un pistol cu abur cu presiune specializată. Presiunea poate fi modificată în funcție de tipul de pată și de materialul articolului pătat.
Profesionistul în curățare poate alege să lase unele pete neatinse dacă consideră că un tratament suplimentar ar putea provoca daune suplimentare, cum ar fi o pată mai mare, un semn de apă sau pierderea culorii. Dacă nu putem elimina cu succes o pată, vă vom notifica la livrare.
Bineînteles! Hainele sau alte articole extra pentru spălare sau curățare uscată sau pot fi trimise fără a fi necesară o nouă comandă, iar procesarea lor va fi taxată suplimentar, pe lânga valoarea comenzii, conform prețului fiecarui articol şi serviciu, şi doar după ce primim acordul tău pentru costul suplimentar. Articolele care necesită curățare uscată vor fi taxate conform prețului fiecarui articol, pecizat pe site. Articolele extra pentru spălătorie vor fi taxate la prețul special per kg, valabil pentru o spălare.
Pentru serviciul de curăţare vei fi taxat per articol, conform preţurilor de pe site pentru fiecare articol în parte. Plata poate fi făcută on-line, la momentul comenzii, sau la colectare/livrare, cu cardul sau în numerar.
La prima comandă vei primi un kit cu doi saci albaştri pentru spălătorie, unul mic de 6 kg şi unul mare de 12 kg, plus un sac gri pentru curăţătorie.
Bineînțeles, în ziua dinaintea celei în care vom fi în cartierul tău, te vom anunța că venim, prin e-mail sau SMS, iar în ziua colectării şi cea a livrarii, te sunăm pentru a confirma ora.
Vei primi articolele impecabil curăţate, în maxim 48 de ore.
În situaţia unor condiţii meteo severe, cu drumuri blocate sau dificile, voi mai primi comanda la timp?
Oricât de rare ar fi, dacă se întâmplă o astfel de situaţie, vom face tot posibilul să vă returnăm rufele la timp, sau în cel mai scurt timp posibil. Vă vom ține la curent cu orice modificări prin telefon, e-mail și / sau SMS.
Ca să fim siguri că nu uiţi de ziua colectării, am stabilit un proces prin care iţi reamintim noi, cu o zi înainte, prin SMS sau e-mail, iar în ziua colectării şi cea a livrarii, te sunăm pentru a confirma ora. Dacă totuşi ratezi colectarea, sună-ne la +(4) 0769 080 163 sau trimite un e-mail la suport@ewash.ro si vom veni din nou într-o altă zi pe care o stabilim împreună. Ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă de colectare ratată de 25 de lei pentru a acoperi costurile.
Bineînţeles. Venim acolo unde ne chemi, asigură-te că notezi adresa care trebuie atunci când faci comandă sau când programezi colectarea.
Colectarea și livrarea sunt GRATUITE pentru abonamente (în limita a patru colectări/livrari) și pentru comenzile cu valoare mai mare de 70 de lei. Pentru restul comenzilor costul pentru colectare și livrare este de 25 de lei.

Contactează-ne!



Formular de contact